Feestdagen in het zwembad - Reisverslag uit Mackay, Australië van martine zwijsen - WaarBenJij.nu Feestdagen in het zwembad - Reisverslag uit Mackay, Australië van martine zwijsen - WaarBenJij.nu

Feestdagen in het zwembad

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg martine

05 Januari 2015 | Australië, Mackay

De afgelopen week zijn we van Cairns naar Hervey Bay gereden. Een flink stuk met onderweg de nodige tussenstops. Maar waar we ook gaan,  komen of  wat we ook doen...  Het zwembad is een onmisbaar ingrediënt. Terwijl het in Nederland  sneeuwt, zijn wij inmiddels specialisten in het vinden van gratis waterspeelparken, zwembaden en verkoelende riviertjes. Wat ook wel nodig is met een gemiddelde temperatuur van 33 graden.  Als we 's morgens kokend in onze camper ontwaken is het zwembad vaak de eerste halte van de dag. Dit alles natuurlijk tot groot plezier van Lise,  die als een echte waterrat het water in springt en rond zwemt.
> 's Middags is een waterspeeltuin een leuke afwisseling.  Langs de kust van Queensland vindt je deze in alle vormen en maten. De speeltuinen hebben vaak een waterglijbanen, veel watersproeiers en soms een zwembad.  Deze gratis speeltuinen zijn ideaal voor een leuke stop op een lange reisdag.  Even spelen, lunchen en dan weer verder rijden.   Lise ligt na zo'n tussenstop uitgeput in haar autostoeltje te slapen en komt weer helemaal uitgerust op onze volgende bestemming aan.  Het enigste nadeel van al die zwembaden is dat de foto's wel wat saai worden...  Hi hi
> Natuurlijk hebben we in deze week ook de nodige feestjes gevierd. Kerst in Townsville , Lise haar verjaardag  op het strand in Cape Hillsborough en oud en nieuw hier in Hervey Bay.
> Met het kindervuurwerk om 8 uur en champagne op de camping luiden we  2015 in. Een mooie manier om het nieuwe jaar te beginnen.

• 05 Januari 2015 - 16:52

Jennifer:

Gefeliciteerd nog met Lise en een goed 2015!
    Ben jaloers op de warmte die jullie hebben. ☺

• 05 Januari 2015 - 20:36

Sanne:

Gefeliciteerd met Lise en een spetterend 2015 toegewenst, maar dat lukt zo te zien al aardig! Trouwens jullie zijn toch niet bruin aan het worden, zie ik dat goed op de foto's??? Geniet maar lekker!

martine

Al vele jaren gaan Frank en ik met veel plezier op reis. We hebben samen al vele mooie, leuke en bijzondere plekken op onze aardbol mogen bezoeken. Sinds 4 jaar hebben we gezelschap gekregen van onze dochter Lise. Zij ontdekt de wereld op haar eigen manier en dat maak het reizen nog bijzonderder. Nu gaan we samen een nieuw avontuur tegemoet. Deze winter gaan we Japan, Taiwan, Australië en Maleisë onveilig maken. Dat vinden we spannend, maar we hebben er ook heel veel zin in. We hopen dat door het bijhouden van deze site we iedereen kunnen laten meegenieten van onze reis. groeten Martine

Actief sinds 30 Okt. 2014